עולם הפרסום כצלחת צ'ולנט רותחת...
שילמת על קריאייטיב עשוי היטב, נפרדת מעוד כמה שקלים למעצב העל – והמודעות נראות מעולה. איך ממשיכים מכאן?
במה שונה הפרסום למגזר החרדי מפרסום כללי?
בכל הנוגע לפרסום במגזר הכללי, הכיוון הפרסומי, בדרך כלל, ידוע מראש. כמובן, כמפרסם יהיה עליך לכוון אל קהל המטרה המדויק שלך, לברור בחוכמה את אסטרטגיית השיווק הנכונה ולייצר קריאייטיב מושחז ומכוון היטב שיקלע היישר אל המטרה. אבל, בגדול, אופיים הצרכני של הלקוחות, ובהתאם לכך, שפת השיווק המדברת אל ליבם ואל כרטיס האשראי שלהם, נעים על אותה הסקאלה, עם שינויים קלים הנגזרים מאופיו של קהל היעד הנבחר ומאופי המוצר אותו אתה מעוניין לשווק. אם אתה מנהל קמפיין פרסומי המכוון אל המגזר הכללי ואתה מצויד בתקציב פרסום הגון, במוחות מחודדים, במקצוענים המכירים את השטח לעומקו וביצירתיות מספקת, אתה, לכל הדעות, בכיוון הנכון.
אבל אם קהל היעד שלך הוא חרדי, ואם חשבת לעשות "העתק – הדבק" מהיר בשינוי קוסמטי קל לקמפיין הפרסומי שלך שזכה למשוב נלהב בשוק הכללי, אתה עשוי בהחלט להיות מופתע. בשיווק למגזר החרדי, הקודים הם אחרים לגמרי. צרכיו של הלקוח החרדי הממוצע, תפיסת השוק שלו, תקציבו המשפחתי וסגנון הצריכה שלו שונים במהותם מאלה של הלקוח הכללי, ולא, דמותו של ילד מסולסל פאות או סלוגן באידיש מצויה לאו דווקא יעשו את העבודה.
כיצד ניתן לנצל את הפוטנציאל השיווקי הענק הגלום בשוק החרדי?
היום, יותר מתמיד, הצרכן החרדי הממוצע נחשב לקרקע עסקית פורייה ששווה בהחלט להשקיע בה. העלייה המתמדת ברמת החיים בתוככי המגזר, המעורבות הקהילתית הגבוהה המהווה חלק בלתי נפרד מהמפה החברתית וההרכב המשפחתי הרחב של המשפחות ברוכות הילדים, הופכים את הלקוח החרדי הפוטנציאלי לבעל כוח קנייה בלתי מבוטל שיאפשר לעסק / למוצר שלך לפרוץ קדימה. כיום, לקוחות חרדים רבים מחכים לך בפייסבוק, בוואטסאפ, בגוגל וברחבי המרשתת, ואם רק תדע איך לפנות אליהם, הם יהפכו להיות שלך. כל מה שאתה צריך הוא משרד פרסום חרדי. כזה, שלא מכוון אל השוק החרדי מבחוץ, אלא מגיע מבפנים, עם כל הכלים האפקטיביים ביותר שיעשו את העבודה נכון: אסטרטגיית שיווק מדויקת, מיתוג נכון, קריאייטיב קולע ויחסי ציבור נכונים המבוססים על היכרות עם רבדיו הצרכניים העמוקים ביותר של המגזר החרדי לגווניו השונים ועושים את העבודה בשטח. אז אם חשוב לכם למשוך בחוטים הצרכניים הנכונים של המגזר החרדי, משרד פרסום חרדי יעשה את העבודה, ובגדול.
בהצלחה!