פרסום למגזר החרדי מול פרסום למגזר הכללי

אם פרסום אפקטיבי מהווה אתגר – והוא בהחלט מהווה – הרי שפרסום למגזר החרדי רק מעצים אותו. כאשר אתה ניגש לפרסם לקהל יעד חרדי, אם אינך מתמצא בנבכי השפה המגזרית, הקמפיין שלך אבוד מראש, ולחלוטין לא משנה מהו תקציב הפרסום שלך ועד כמה מחודדים המוחות העומדים מאחורי הקריאייטיב הנהדר שלך.
במה שונה הפרסום למגזר החרדי מהפרסום הכללי?
בכל הנוגע לפרסום במגזר הכללי, הכיוון הפרסומי, בדרך כלל, ידוע מראש. כמובן, כמפרסם, עליך לכוון אל קהל המטרה המדויק שלך, לברור בחכמה את אסטרטגיית השיווק הנכונה ולייצר קריאייטיב מושחז ומכוון היטב שיקלע היישר אל המטרה. אבל, בגדול, אופיים הצרכני של הלקוחות, ובהתאם לכך, שפת השיווק המדברת אל ליבם ואל כרטיס האשראי שלהם, נעים על אותה הסקאלה, עם שינויים קלים הנגזרים מאופיו של קהל היעד הנבחר ומאופי המוצר אותו אתה מעוניין לשווק. אם אתה מנהל קמפיין המכוון אל המגזר הכללי ואתה מצויד בתקציב פרסום הגון, במוחות מבריקים, במקצוענים המכירים את השטח לעומקו וביצירתיות מספקת, אתה, לכל הדעות, בכיוון הנכון.
אבל אם קהל היעד שלך הוא חרדי ואתה חושב לעשות העתק-הדבק מהיר בשינוי קוסמטי קל לקמפיין הפרסומי שלך, שזכה למשוב נלהב בשוק הכללי, אתה עשוי בהחלט להיות מופתע. בשיווק למגזר החרדי, הקודים הם אחרים לגמרי. צרכיו של הלקוח החרדי הממוצע, תפיסת השוק שלו, התקציב המשפחתי וסגנון הצריכה שלו שונים במהותם מאלו של הלקוח הכללי. ולא, דמותו של ילד מסולסל פאות או סלוגן באידיש לא יעשו את העבודה.
כיצד ניתן לנצל את הפוטנציאל השיווקי הענק הגלום בשוק החרדי?
היום, יותר מתמיד, הצרכן החרדי הממוצע נחשב לקרקע עסקית פורייה ששווה בהחלט להשקיע בה. העלייה המתמדת ברמת החיים במגזר, המעורבות הקהילתית הגבוהה המהווה חלק בלתי נפרד מהמפה החברתית וההרכב המשפחתי הרחב של המשפחות ברוכות הילדים, הופכים את הלקוח החרדי הפוטנציאלי לבעל כוח קנייה בלתי מבוטל שיאפשר לעסק ו/או למוצר שלך לפרוץ קדימה.
נכון לשנת תשע"ז – או 2016 בהתאמה לקמפיין הכללי 🙂 – לקוחות חרדים רבים מחכים לך בפייסבוק, בוואטסאפ, בגוגל וברחבי האינטרנט. אם רק תדע איך לפנות אליהם, הם יהפכו להיות לקוחות שלך. כל מה שאתה צריך הוא משרד פרסום חרדי, סוכנות דיגיטל המתמחה במגזר החרדי. פרסומאים ואנשי דיגיטל שלא מכוונים אל השוק החרדי מבחוץ, אלא מגיעים מבפנים, עם הכלים הטכנולוגיים האפקטיביים ביותר שיעשו את העבודה כמו שצריך: אסטרטגיית שיווק מדויקת, מיתוג נכון, קריאייטיב קולע ויחסי ציבור נכונים המבוססים על היכרות עם רבדיו הצרכניים העמוקים ביותר של המגזר החרדי.
לסיכום: אם חשוב לך למשוך בחוטים הצרכניים הנכונים של המגזר החרדי, משרד פרסום חרדי יעשה את העבודה, ובגדול.