‬
בטר פוינט – פרסום למגזר החרדי
  • בית
  • מי אנחנו
  • מה אנחנו עושים
  • שותפים לדרך
  • בלוג
  • צור קשר
בטר פוינט – פרסום למגזר החרדי
  • בית
  • מי אנחנו
  • מה אנחנו עושים
  • שותפים לדרך
  • בלוג
  • צור קשר
פרסום למגזר החרדי היתרונות והאתגר
ראשי בלוג פרסום למגזר החרדי היתרונות והאתגר

פרסום למגזר החרדי היתרונות והאתגר

מאי 9, 2017 1:42 pm betterpointco

פרסום למגזר החרדי – הכל או כלום

גישת "הכל או כלום" שייכת, אולי, לגן הילדים, אך בכל הנוגע לפרסום למגזר החרדי היא מוכיחה את עצמה, בכל פעם מחדש, ובגדול. ניסיונות הפרסום למגזר החרדי המגיעים מבחוץ ומנסים לקלוע אל תודעתו ואל כיסו של הצרכן החרדי מחטיאים את המטרה פעם אחר פעם למרות היותם מקצועיים ללא רבב, מתוכננים היטב מכל בחינה ומבוססים על סודות המקצוע של משרדי הפרסום הגדולים בארץ. למה? כי הפרסום שלהם, שאיננו מגיע מתוך הציבור ואינו מודע לדקויות העדינות ביותר הכרוכות בצרכנות החרדית, הוא לא הכל, רק כמעט. ובפרסום למגזר החרדי, ובעצם, בפרסום בכלל, זה הכל או כלום. כבר אמרנו?

כוח הקנייה החרדי – היתרונות והאתגר

כוחה העוצמתי של הצרכנות החרדית והפוטנציאל הרב הטמון בה נחשבו לאורך השנים כאחת ההחמצות הגדולות ביותר של הכוחות הדומיננטיים במשק הישראלי שלא השכילו לעמוד על כוחו של הציבור בעל המשפחות הברוכות הזקוק למוצרי צריכה בהיקפים גדולים בהרבה מאלו המאפיינים משקי בית מקבילים בציבור הכללי. אבל כיום, עם פריצתה של הצרכנות החרדית לתודעה הישראלית, רבים הם היצרנים הממקדים את מיטב משאביהם בפנייה לציבור החרדי, מתוך תקווה לקלוע לנקודות המפתח הצרכניות המובילות בציבור וליהנות, על הדרך, מחשיפה מיטבית לקהלי יעד נרחבים, כמיטב המסורת הצרכנית של הציבור החרדי.

למה זה לא הולך?

בפרסום, כמו בפרסום, עליך לסמן את העיגול ורק אחר כך לירות לעבר המטרה. בפרסום למגזר החרדי, אשר בו, למרות הפתיחות היחסית המאפיינת את הצרכנות החרדית בשנים האחרונות, עדיין נוכחים גבולות ברורים וקווים מנחים הנוגעים לתחום הצרכנות ובכלל, הדברים נכונים עוד יותר. אם בחרתם לפנות לקהל היעד החרדי וגייסתם את מיטב משאבי הפרסום שלכם לעבר המטרה, סביר להניח כי גם אם הפרסום היה משובח בכל קנה מידה ואף היה זוכה להצלחה מסחררת בציבור הכללי, בתוך שורות הציבור החרדי הוא לא יעשה את העבודה. שיווק למגזר החרדי הוא כזה המושתת על הקודים הצרכניים הפנימיים של המגזר, פונה לצרכן החרדי בשפתו, נמנע מנגיעה בנקודות רגישות ובלתי רצויות, ובעיקר – קולע לנקודות התורפה היותר משמעותיות בצרכנות החרדית אשר יגרמו לפרסום לרוץ קדימה ולסחוף בעקבותיו לקוחות מרוצים ונאמנים רבים.

 

בטר פוינט – ההצלחה שלך מתחילה כאן!

בטר פוינט, משרד פרסום חרדי ותיק ומוביל, מזמין אתכם לקלוע היישר למטרה בעזרת שירותי פרסום ייעודיים לציבור החרדי שיעשו את העבודה במקומכם ויזניקו את הפרסום לשיאים חדשים. כמשרד המגיע מתוך שורות הציבור החרדי, אנו אמונים על מקצועיות, על היכרות מעמיקה עם נטיות הצרכנות האותנטיות ביותר בציבור על כל רבדיו ובוחרים עבורכם את פלטפורמות הדיגיטל האפקטיביות ביותר שיובילו אתכם להצלחה!

 



« הקודם
השארת תגובה

ביטול

מי אנחנו
היום, יותר מתמיד, הצרכן החרדי הממוצע נחשב לקרקע עסקית פורייה ששווה בהחלט להשקיע בה. העלייה המתמדת ברמת החיים בתוככי המגזר, המעורבות הקהילתית הגבוהה המהווה חלק בלתי נפרד מהמפה החברתית וההרכב המשפחתי הרחב של המשפחות ברוכות הילדים, הופכים את הלקוח החרדי הפוטנציאלי לבעל כוח קנייה בלתי מבוטל שיאפשר לעסק / למוצר שלך לפרוץ קדימה.
כתוב לנו, לא תתחרט!
קצת עלינו
לאחר עשרות קמפיינים מתקדמים שביצענו בשנים האחרונות, אנשי המקצוע המפלחים קהלים מדויקים במשרדנו מחזיקים מסד נתונים בלעדי המכיל עשרות קבוצות קהלים עם מאפיינים שונים ומגוונים לצורכי שיווק למגזר החרדי, הם מחכים להיות לקוחות שלך
פרסום למגזר החרדי | משרד פרסום חרדי | שיווק למגזר החרדי | betterpoint - בטר פוינט
לאן תרצו להגיע?
  • הבלוג המעולה שלנו
  • צרו איתנו קשר
קראו עכשיו בבלוג שלנו
פרסום למגזר החרדי

פרסום למגזר החרדי

HACKED BY – ghost-tr // AKINCILAR //

עשו לנו לייק בפייסבוק
  • Facebook
  • Contact

ישיבת אור הרשב"י

כל הזכויות שמורות
We webetter
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס